Uvjeti korištenja i pravila o privatnosti

Uvjeti korištenja


1. Opći uvjeti za uslugu prijevoza

Naručitelj usluge prijevoza je Atv electronic service. Pošiljatelj je Osoba pravna ili fizička koja šalje uređaj u servis. Pružatelj usluge je Tvrtka koja ima sklopljen ugovor s Naručiteljem za obavljanje usluge prijevoza – Prijevoznik. Naručitelj usluge organizirati će i pokriti trošak prijevoza za uređaje koji ispunjavaju jamstvene uvjete. Pošiljatelj je obvezan zapakirati pošiljku tako da zaštiti njezinu vrijednost i da spriječi nastanak oštećenja na toj pošiljci. Pošiljatelj prilikom pakiranja pošiljke mora posebno obratiti pozornost da način pakiranja pošiljke i pošiljka ne uzrokuju oštećenje na ostalim pošiljkama koje Pružatelj usluge zaprima/preuzima, prenosi i uručuje. Pošiljatelj je dužan osigurati materijal za pakiranje pošiljke te odgovara za takav izbor kao i za način pakiranja koji mora biti u skladu s pravilima propisanim u ovim uvjetima. Pošiljatelj je dužan potvrditi da je pročitao “Uputu za pakiranje” u kojoj je navedeno kako sigurno zapakirati pošiljku i koje podatke je potrebno dostaviti za narudžbu prijevoza. Pošiljatelj prihvaćanjem Uvjeta korištenja i Pravila o privatnosti te Uvjeta o pakiranju uređaja ujedno potvrđuje točnost svih dostavljenih podataka i prihvaća odgovornost u slučaju da se sadržaj pošiljke, način pakiranja ili dostavljeni prilozi razlikuju od navedenog. Pružatelj usluge ima pravo odbiti preuzeti pošiljku u svakom od sljedećih slučajeva: (1.) ukoliko Pružatelj usluge smatra da pošiljka nije zapakirana na način kao što je to propisano ovim uvjetima, (2.) ukoliko pošiljka nije adresirana na način kao što je to propisano ovim uvjetima, (3.) ukoliko pošiljci nedostaje ili je nepotpuna, nečitljiva, oštećena ili na bilo koji drugi način neupotrebljiva prijevoznička dokumentacija, (4.) ukoliko Pružatelj usluge, na temelju svoje diskrecijske odluke, odluči da ne može izvršiti prijevoz i uručenje pošiljke. Pružatelj usluge ne snosi odgovornost za štetu koja nastane na pošiljci i/ili njezinom sadržaju iz razloga što pošiljatelj nije koristio prilikom pakiranja odgovarajući materijal ili iz razloga što se pošiljatelj nije pridržavao uputa za pakiranje. Radi izbjegavanja bilo kakve dvojbe, činjenica da je Pružatelj usluge preuzeo pošiljku na prijenos i uručenje ne znači da je pošiljatelj pošiljku zapakirao u skladu s odredbama ovih uvjeta.

2. Odgovornost Naručitelja usluge

Naručitelj usluge evidentirati će svaki Zahtjev za prijevoz uvažavajući Pravila o privatnosti u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Naručitelj usluge odgovoriti će na svaki zahtjev za prijevoz ili zahtjev za dodatne upute u najkraćem mogućem vremenu a najdulje jedan radni dan od podnošenja zahtjeva. Naručitelj usluge ne može organizirati prijevoz dok Pošiljatelj ne dostavi sve potrebne podatke. Naručitelj će na dostavljenu email adresu Pošiljatelja poslati obavijest o narudžbi prijevoza ili razlog zbog kojeg nije moguće naručiti prijevoz. U slučaju oštećenja Naručitelj usluge nije odgovoran za oštećenja nastala u prijevozu ali će poduzeti sve što je potrebno da se pokrene odštetni zahtjev ako za to postoje uvjeti. Naručitelj će pošiljatelja obavijestiti o nastalom oštećenju i statusu odštetnog zahtjeva. Za rješavanje odštetnog zahtjeva odgovoran je Pružatelj usluge a Naručitelj će obavijestiti Pošiljatelja po konačnom rješenju Pružatelja usluge. Naručitelj usluge nije odgovoran za eventualno prekoračene rokove Pružatelja usluge.

3. Naknada štete

Svaki odštetni zahtjev za gubitak, potpuno ili djelomično oštećenje kao i umanjenje sadržaja pošiljke s potvrđenim uručenjem a s označenom vrijednosti bit će dostavljen Pružatelju usluge da štetu procijeni i isplati naknadu – iznos koji odgovara stvarnoj vrijednosti oštećenog ili umanjenog sadržaja pošiljke. Odgovornost pružatelja usluge je ograničena na maksimalni iznos do 165,90 € po štetnom događaju. Osoba koja potražuje naknadu štete dužna je postupati u dobroj vjeri i poduzeti sve potrebne mjere kako bi se uz što manji trošak pribavila odnosno ishodila ispravan, dokument ili ugovor kojim se dokazuje vrijednost. Pružatelj usluge ne odgovara za pošiljateljevu ili primateljevu izgubljenu dobit, (pod čim se smatra primjera radi ali bez ograničenja u navođenju: izmakla korist prihod od izmakle kamate, izmakli dobitak od mogućih budućih poslova itd.) kao niti stvarnu štetu koja može nastati zbog gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, te prekoračenja roka za prijenos i neizvršenje usluge uručenja pošiljke.

4. Opći uvjeti Pružatelja usluge – Prijevoznika

Prijevoznik preuzima odgovornost samo za one Pakete dozvoljenog sadržaja koji su odgovarajuće pakirani (što se odnosi na vanjsko i unutarnje pakiranje) i pravilno adresirani. Odgovarajuće se pakiranje, u svakom slučaju, odnosi i na vanjsku i na unutarnju ambalažu. Činjenica da je Prijevoznik preuzeo Paket ne znači da je Pošiljatelj Paket zapakirao u skladu s odredbama Općih uvjeta odnosno Savjetima za otpremu!

Kod pakiranja treba, među ostalim, poštivati sljedeće uvjete:
• mogu se predati samo potpuno zatvoreni Paketi. Roba nezaštićena vanjskom ambalažom ne može biti predana
• uzevši u obzir osjetljivost sadržaja te vanjsko i unutarnje pakiranje, Pošiljatelj treba osigurati da sadržaj može zadržati postojanost pri slobodnom padu s jednog metra visine, vibracije, pritisak i izmjene položaja Paketa
• ne mogu se predati Paketi složeni na paleti
• vanjska adekvatna ambalaža je peteroslojni karton ili istovjetni materijal koji zadržava oblik pakiranja
• Paketi iz kojeg izviruju dugački i/ili oštri dijelovi nisu pogodni za transport. Ukoliko je proizvod prevelik i/ili pretežak za transport i/ili je nepravilnog oblika, nužno ga je rastaviti na manje dijelove koji su pakirani prema standardima opisanima u Općim uvjetima i veličinom primjereni robi (u vanjsku ambalažu pravilnog oblika, s adekvatnim unutarnjim ispunama)
• za osjetljivih materijala, kao i materijala osjetljivih na vibracije nije pogodna kuverta kao vanjska ambalaža, čak niti ako ima dodatnu zaštitu (u obliku mjehurića ili sl.). Nužno je koristiti kartonsku ambalažu za
vanjske pakiranje. Predmeti od stakla i ostala osjetljivih materijala trebaju biti fiksirani i odvojeni ispunama koje će amortizirati pritisak nastao slaganjem ostalih Paketa. Ispune trebaju obuhvaćati pojedine artikle unutar Paketa kao i cjelokupni sadržaj Paketa.
• Peteroslojni karton otporan na vlagu (debljine minimalno 6,2 mm) je minimalna adekvatna vanjska ambalaža za sve
osjetljive artikle (elektroničke uređaje, aparate, staklo, ostale osjetljive materijale, itd.)
• Proizvode je unutar vanjske ambalaže dozvoljeno predati samo ako su čvrstoća i ostala svojstva proizvoda takvi da se artikli neće oštetiti međusobnim sudaranjem. U protivnom, proizvodi unutar Paketa trebaju biti
odvojeni ispunama i fiksirani.
• Unutrašnjost kutije je potrebno optimalno iskoristiti. Unutar kutije ne smije biti praznog prostora, u kojem se pojedini artikli mogu oštetiti međusobnim sudaranjem ili nagnječenjem. Prazan prostor u kutiji treba biti popunjen adekvatnim ispunama, te cjelokupan sadržaj sa svih strana treba biti obložen adekvatnom ispunom, kojom je odvojen od vanjske ambalaže.
• telekomunikacijski uređaji i tehnička roba koji se šalju na popravak ili sa popravka, trebaju biti poslani u originalnom kompletnom pakiranju uz odgovarajuće unutarnje ispunjavanje. Originalna ambalaža treba biti upakirana u dodatnu vanjsku ambalažu s odgovarajućim ispunama, kako bi proizvod bio adekvatno zaštićen.
• robu posebnog oblika koja se teško pakira potrebno je dodatnim pakiranjem zaštititi i unutar stretch folije
• kartonsku kutiju je potrebno zalijepiti sa svake strane ljepljivom trakom sa logom društva Pošiljatelja, ako za to postoji mogućnost.
• svaka kutija treba imati vlastiti jedinstveni broj Paketa. Zbog toga se ne mogu predati spojene kutije (bile one spojene steznim vrpcama, ljepljivom trakom, užetom ili sl. ), jer se pakiranje može raspasti, i u tom slučaju samo će Paket koji posjeduje identifikacijske oznake stići na odredište.
• Paketi koji se predaju u originalnoj prodajnoj ambalaži ili pak u darovnoj ambalaži, trebaju biti upakirani u dodatnu ambalažu prilagođenu ručnoj i industrijskoj manipulaciji
• adresu, etiketu Paketa, vrećicu koja sadrži dostavnicu, odnosno naljepnice koje identificiraju korištenje dodatnih usluga potrebno je nalijepiti na najveću slobodnu površinu Paketa,
• u slučaju slanja više Paketa na jednu adresu, naljepnice sa specijalnim uslugama potrebno je nalijepiti na svaki Paket.
Postupanje s neadekvatnim Paketima. Prijevoznik ima pravo neprosljeđivanja neadekvatno pakiranih Paketa i/ili onih koji svojom težinom i dimenzijama prelaze Općim uvjetima definirane maksimalne vrijednosti, odnosno koji su iz drugih razloga navedenih u Općim uvjetima neadekvatni za prijevoz. Na ovakve Pakete se ne primjenjuje vremensko jamstvo za isporuku. U takvim slučajevima Prijevoznik će obavijestiti Nalogodavca i ponuditi sljedeće opcije:
1. povrat Paketa na adresu preuzimanja uz naplatu transporta prema cjeniku za domaću distribuciju, uključujući sve registrirane usluge
2. prepakiravanje Paketa uz ad hoc određenu nadoplatu i prosljeđivanje na finalnu destinaciju
3. osobno preuzimanje Paketa na definiranoj lokaciji, unutar 5 Radnih dana od upućene obavijesti.
Ukoliko Nalogodavac odbije sve opcije ili ne preuzme Paket unutar 5 Radnih dana (opcija 3), Prijevoznik zadržava pravo prema vlastitoj odluci koristiti opciju 1 ili 2, a u svakom slučaju ne preuzima odgovornost za bilo kakva oštećenja na takvom Paketu, dok Nalogodavca i dalje tereti odgovornost za svu eventualno nastalu štetu, kao i obveza plaćanja za pruženu uslugu kao i za stvarno nastale troškove (uključujući ali ne ograničavajući se na troškove nastale zbrinjavanjem i/ili skladištenjem robe).

Odgovornost, naknada štete
Prijevoznik odgovara:
• za gubitak ili oštećenje poštanske pošiljke ili umanjenje njezina sadržaja,
• za prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke,
• u slučaju kada usluga nije obavljena ili nije obavljena u cijelosti.
Na naknadu štete u međunarodnom prometu primjenjuju se akti Svjetske poštanske unije.

Prijevoznik nije odgovoran u sljedećim slučajevima:
• kada dokaže da se navedeni događaji iz prethodnog stavka nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (viša sila),
• kada pošiljatelj ne podnese prigovor ili ne podnese zahtjev za naknadu štete u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama
• kada se radi o poštanskim pošiljkama sadržaj kojih je zabranjen,
• kada je šteta uzrokovana time što pošiljatelj nije pakirao pošiljku na način da osigura njezin sadržaj ili se nije koristio odgovarajućom ponuđenom uslugom davatelja poštanskih usluga.
Prijevoznik preuzima odgovornost za štete isključivo prema ovim Općim uvjetima i ostalim dokumentima kojima je definiran poslovni odnos Prijevoznika i podnositelja zahtjeva. Ne može se zahtijevati nadoknada štete ako prilikom pakiranja robe nisu uzeti u obzir uvjeti prijevoza Paketa, pravila za pakiranje opisane u ovim Općim uvjetima ili Savjeti za otpremu.
Usluga nadoknade štete prema deklariranoj vrijednosti ne pokriva štete čija je nadoknada isključena prema ovim Općim uvjetima, te služe podizanju gornje granice iznosa za nadoknadu štete, u slučaju opravdanog odštetnog zahtjeva.
Prijevoznik ne odgovara za posljedičnu štetu niti za izmaklu dobit (korist), kao niti za stvarnu štetu koja može nastati zbog gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, te u slučaju kada nije obavio uslugu ili je nije obavio u cijelosti. Prijevoznik ne odgovara za umanjenje vrijednosti robe ili nemogućnost njene prodaje nakon oštećenja, a u slučaju zakašnjele isporuke Paketa bez vremenskog jamstva Prijevoznik nema obvezu nadoknade štete.
Prijevoznik nije u mogućnosti davati informacije, mišljenja niti odluke o naknadi štete u slučaju oštećenja koja eventualno mogu nastati naknadno, a radi trenutno prisutnih faktora (primjerice kraći vijek trajanja TV uređaja radi namočenosti vanjske ambalaže).
Prijevoznik zadržava pravo nadoknade štete na temelju posebnih dogovora i sporazuma s podnositeljem zahtjeva.


Prijava štete
U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja Paketa, Primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri uručenju. Pri dostavi Paketa Primatelj ima pravo zahtijevati popunjavanje obrasca Zapisnika o šteti, a štetu može prijaviti i naknadno (nakon izvršene isporuke) uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.
Kod oštećenja ili djelomičnog gubitka sadržaja, pravovremenost prijave preduvjet je za nastajanje opravdanog odštetnog zahtjeva prema Prijevozniku.
Podnositelj odštetnog zahtjeva treba osigurati mogućnost pregleda Paketa ili preuzimanja paketa radi pregleda u prostore Prijevoznika, unutar 5 Radnih dana od datuma obavijesti o potrebi za očevidom štete, i to u stanju i ambalaži u kojem je Paket bio prilikom izvršene isporuke. Prijevoznik zadržava pravo zaključivanja odštetnog zahtjeva kao neopravdanog odnosno – ovisno o okolnostima i sukladno slobodnoj procjeni – zadržava pravo zaključiti odštetni zahtjev temeljem ostalih dostupnih informacija, ukoliko zbog nepridržavanja navedenog postupka bude nemoguće utvrditi okolnosti i odgovornu stranu za nastanak štete.
Odštetni zahtjevi otvaraju se prilikom ili nakon prijave štete, uz prilaganje dokumentacije, kojom se dokazuje sljedeće:
• vrijednost oštećene ili izgubljene robe (poželjno nabavna vrijednost)
• povezanost sadržaja s Primateljem oštećenog ili izgubljenog paketa (otpremnica, prodajni račun i sl.)
• pravovremenost prijave oštećenja/djelomičnog gubitka
• izjava o nepostojanju vanjskog pokrića osiguranja za oštećeni ili izgubljeni sadržaj
• dokaz o tome da je Paket predan Prijevozniku (u slučaju prijave gubitka Paketa o kojem u sustavu ne postoji trag o zaprimanju istoga).
Prijevoznik zadržava pravo potraživanja dodatne dokumentacije, uz ili umjesto gore navedene, ukoliko to zahtijevaju okolnosti štetnog događaja ili je to nužno za istragu o odgovornosti za isti. U slučaju kada je odštetni zahtjev otvoren s nepotpunom i/ili nevaljanom dokumentacijom Prijevoznik će tražiti nadopunu iste kontaktom prema e-mail adresama koje je podnositelj zahtjeva registrirao pri pokretanju odštetnog zahtjeva na za to predviđenoj Internet stranici (Prijava štete/gubitka). Ukoliko ti kontakti ne postoje ili su nevažeći, Prijevoznik će obratiti prema e-mail adresama iz vlastite baze podataka ili pak iz javno dostupnih podataka.
Po obavijesti Prijevoznika o nepotpunoj dokumentaciji i zahtjevu za dostavljanjem dodatne dokumentacije, podnositelj zahtjeva ima rok od 5 Radnih dana za dostavljanje traženog. U slučaju da dostava tražene dokumentacije u navedenom roku izostane, odštetni zahtjev se zatvara te se smatra da je podnositelj od njega odustao. U slučaju da podnositelj zahtjeva u navedenom roku ne dostavi potpunu dokumentaciju ili da dostavljena dokumentacija nije usklađena sa traženim uvjetima Prijevoznika, Prijevoznik zadržava pravo zaključivanja odštetnog zahtjeva na temelju nepotpune dokumentacije.
Nabavni račun na kojem PDV (VAT) nije prikazan ili je skriven ne priznaje se kao temelj za određivanje iznosa nadoknade štete. U slučaju da podnositelj zahtjeva dostavi takav račun ili ga uopće ne dostavi, iznos nadoknade štete odredit će se prema jednom od sljedećem (ovisno o tome što je dostupno u pojedinom slučaju): prodajnom računu (na temelju kojeg će se odrediti procijenjena nabavna vrijednost), otpremnici koja je pratila pošiljku ili prema vrijednosti iznosa Pouzeća (umanjen za PDV i 30 %), ukoliko postoji registrirani iznos Pouzeća, ali ne i prodajni račun.
Dostavljene račune i dokumentaciju Prijevoznik ne prosljeđuje trećim stranama, s iznimkom zahtjeva upućenih od strane nadležnih institucija (npr. HAKOM , MUP, Državni inspektorat itd.)

Naknada štete
Opravdani odštetni zahtjev nastaje ako se isti u pisanom obliku podnese u roku od 30 dana od dana primitka pisanog odgovora na podneseni prigovor, i ako je za štetu dokazano odgovoran pružatelj usluge. Propuštanjem ovog roka gubi se pravo na postavljanje odštetnog zahtjeva. Po pitanju predaje prigovora, molimo vidite i poštujte pravila navedena u Općim uvjetima. Poštivanje navedenih pravila preduvjet je ispravnosti i prihvatljivosti svakog odštetnog zahtjeva.

Prijevoznik će Pošiljatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi za Pakete u unutarnjem prometu isplatiti sljedeću naknadu štete:

Odgovornost za štete uključena u osnovnu cijenu usluge, odgovara iznosu nabavne vrijednosti oštećene ili izgubljene robe bez PDV-a odnosno prodajne vrijednosti bez PDV-a umanjene za 30% (pretpostavljena marža), odnosno cijeni zamjene ili popravka, te može iznositi najviše 165,90 (slovima: stošesdesetipet eura i devedeset centi), ali ne manje od peterostrukog iznosa poštarine.

Nadoknada i odgovornost za štetu – opće odredbe
Ovdje navedena pravila odnose se na unutarnji i međunarodni promet.
Trošak transporta oštećenog Paketa može biti uključen od strane podnositelja zahtjeva u ukupni iznos potraživanja, no ne može biti refundiran zasebno, mimo odštetnog zahtjeva. Prilikom određivanja ukupnog iznosa nadoknade štete trošak transporta dodat će se cijeni oštećene robe, pri čemu ukupna iznos obeštećenja ne može biti veći od gornje granice iznosa nadoknade štete definiranog ovim Općim uvjetima.
Prijevoznik zadržava pravo nadoknade djelomične štete na sadržaju u onom iznosu u kojem se oštećeni sadržaj ili njegov dio može vratiti u prvobitno stanje (primjerice servisom, popravkom, zamjenom, nadomjestkom) umjesto novčanom refundacijom, a pri čemu se odabire najpovoljnija ponuda popravka. U takvom slučaju, Prijevoznik ima pravo odlučiti o ekonomskoj isplativosti popravka oštećenog proizvoda ili o njegovoj zamjeni u cijelosti. Prijevoznik može polagati pravo na proizvod za koje je nadoknada štete za zamjenu ili kupovinu isplaćena.
Ako Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba zahtijeva uručenje naknadno pronađenog Paketa, obvezna je vratiti iznos primljene naknade štete. U protivnom, Prijevoznik ima pravo uništiti Paket ili prodati njegov sadržaj.
Iznos nadoknade štete ne obuhvaća usluge koje su izvršene na izgubljenom proizvodu; npr. servise, graviranje, itd. Pošiljatelj ne može bez suglasnosti Prijevoznika svoj zahtjev po osnovi nadoknade štete prenijeti na treće osobe. Prijevoznik ne nadoknađuje štete na onu vrijednost za koju već postoji drugo pokriće osiguranja.
U slučaju odštetnog zahtjeva za polovne artikle, za koje ne postoji valjani dokaz o prodajnoj ili nabavnoj vrijednosti (primjerice, u slučaju odštetnih zahtjeva za uređaje koje privatne osobe šalju na servis ili se sa servisa vraćaju privatnim osobama), Prijevoznik će samostalno odrediti prodajnu vrijednost artikla koja vrijedi u vrijeme prijave štete prema prosječnoj prodajnoj cijeni arikla iz trenutno dostupnih izvora.
Prijevoznik će isplatu odštete, koju je ocijenio opravdanom, izvršiti u roku od 8 dana od donošenja rješenja. Izuzeća od nadoknade štete:
• Paketi su izuzeti od nadoknade štete ukoliko njihova ambalaža ne odgovora zahtjevima navedenima u ovim Općim uvjetima
• Paketi označeni kao lomljivi, biti će tretirani sa posebnom pažnjom djelatnika, no oznaka lomljivosti sadržaja neće rezultirati dodatnom odgovornošću za naknadu štete ukoliko sadržaj Paketa nije adekvatno zaštićen, što je isključiva obveza Pošiljatelja
• Ako se uslijed prijevoza Paketa ošteti neki komplet, jedan ili više komada kompleta ili njihovi dijelovi, prilikom odštete se ne može ostvariti nikakav dodatni zahtjev po tom pitanju. Trošak popravka ili zamjene kompleta se izračunava u razmjernom dijelu (pro rata). Prilikom izračuna naknade štete ne mogu se uzeti u obzir nikakvi posebni zahtjevi koji se odnose na ujednačavanje zbirke.
• Nakon predaje paketa Prijevozniku, predmetom potraživanja ne mogu biti gubici uslijed neodgovarajuće ambalaže, ukoliko je sadržaj nekoliko Paketa spojen u jedan te ukoliko uslijed navedenoga dođe do smanjenja broja stavki.
• lz odštetnog zahtjeva isključeni su oni Paketi kod kojih se nakon otvaranja neoštećenog pakiranja utvrde naprsline, ogrebotine, oštećenja uslijed žuljanja i sl. na emajliranim ili lakiranim predmetima, odnosno u slučaju pored navedenih pojave utisnuća, ulupljenja, oštećenja politure, odvajanje lijepljenih dijelova ili furnira.
• Od bilo kakvih odšteta su isključeni oni slučajevi kada je Paket isporučen u originalnom, neoštećenom pakiranju, a nakon isporuke se preda zahtjev za odštetu
• Paketi koji su poslani u originalnom, prodajnom ili tvorničkom pakiranju ili pak ambalaži za darove ne podliježu nadoknadi štete radi oštećenja. Prodajno pakiranje nije istovjetno transportnom, nije prilagođeno manipulaciji kakva se koristi u Prijevozničkoj mreži, te stoga nužno mora biti ojačano dodatnom vanjskom ambalažom i adekvatnim ispunama.
• Ako tijekom prijevoza pakiranje odgovarajuće pakiranog Paketa nije oštećeno i ako se vozila ili druga sredstva koja sudjeluju u prijevozu nisu sudarila, prevrtala, i sl., ne može se zahtijevati odšteta radi mehaničkih, električnih ili elektroničkih smetnji za predmete unutar Paketa.
• Prijevoznik ne odgovara za oštećenu ambalažu (transportnu, originalnu, tvorničku, prodajnu, ambalažu za poklon ili drugu), kao i za nemogućnost prodaje proizvoda ili pak za umanjenje prodajne cijene proizvoda
• Korozija, oksidacija i promjena boje kod predmeta predanih na prijevoz ne čini osnovu za odštetu.

Djelomična pravovaljanost; sudska nadležnost
Ukoliko bilo koja odredba ovih Općih uvjeta jest ili postane nepravovaljana ili neprovediva, to ne utječe na ostale odredbe.
Nepravovaljana odnosno neprovediva odredba tada se mijenja odredbom koja je valjana odnosno provediva, a da je pritom
najbliža željenom gospodarskom cilju neprovedive odnosno nevaljane odredbe.
U slučaju sporova vezanih za poštanske usluge, Korisnik se može obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti.
U slučaju sporova za koje postoji stvarna nadležnost suda, mjesno je nadležan sud u Zagrebu.
Opće ili lokalno ograničenje i obustava usluga
Prijevoznik može prijevoz Paketa prema ovim Općim uvjetima ograničiti ili obustaviti, ako to postane nužno zbog više sile (vis major) ili pokretanja postupka nadležnih vlasti.
Prijevoznik može uslijed prometnih ograničenja ili meteoroloških prilika privremeno obustaviti usluge u pojedinim područjima, ili može odstupati od uobičajeno primijenjenih pravila isporuke.

Zaštita podataka, poštanska tajna
Prijevoznik se pri izvršavanju svojih usluga pridržava odredaba ZPU i drugih primjenjivih propisa koji se odnose na tajnost poštanskih pošiljaka i povjerljivost osobnih podataka. Navedeno posebno uključuje iduća pravila:
• Prijevoznik ne smije otvoriti zatvorene Pakete – uz izuzeća navedena u Općim uvjetima ili sadržana u primjenjivim zakonskim i/ili podzakonskih propisima.
• otvorene Pakete smije proučavati samo sa ciljem, i u onoj mjeri, u kojoj je to primjereno radi utvrđivanja nužnih podataka za preuzimanje, obradu, prosljeđivanje i isporuku.
• podatke, za koje je saznao tijekom izvršavanja usluge – osim onih, koji se odnose na Pošiljatelja, Primatelja (ili drugu ovlaštenu osobu) i sl. a nužni su radi izvršenja usluge – ne smije trećim osobama davati na znanje;
• Paket se ne smije predati trećim osobama zbog provjere njegovog sadržaja, osim Pošiljatelju, Primatelju (ili ostalim ovlaštenim osobama), te ovlaštenim tijelima sukladno ZPU;
• informacije vezane za izvršenje usluge – osim Pošiljatelju, Primatelju (ili drugoj ovlaštenoj osobi), te ovlaštenim tijelima
– trećim osobama ne smije davati na znanje.
Osobe imenovane od strane Nalogodavca smatraju se osobama koje imaju istu ovlast kao i sam Nalogodavac. Osobom koja ima istovjetne ovlasti kao i Nalogodavac smatra se i ona osoba, koja jedinstveni identifikacijski podatak Paketa, zaporku i ulaznu šifru Prijevozniku javi putem elektronično-komunikacijskog uređaja (telekomunikacijski uređaj, Internet).
Prijevoznik smije otvoriti zatvoreni paket ako:
• je omot Paketa toliko oštećen, da je otvaranje Paketa opravdano u cilju zaštite sadržaja, a prepakiranjem bez otvaranja se sadržaj Paketa ne može zaštititi;
• je to opravdano u cilju otklanjanja opasnosti koju uzrokuje sadržaj paketa;
• Prijevoznik može otvoriti i pregledati sadržaj paketa uz pristanak Pošiljatelja ili Primatelja.
• postoje situacije u kojima je Prijevoznik radi poštivanja zakonskih obveza dužan u nazočnosti najmanje dviju osoba otvoriti i pregledati sadržaj Paketa bez pristanka Pošiljatelja ili Primatelja:
• kada se Paket ne može dostaviti Primatelju, niti vratiti Pošiljatelju,
• kada postoji osnovana sumnja da se u Paketu nalaze zabranjeni sadržaji sukladno ZPU ili drugom primjenjivom propisu,
• kada je Paket oštećen tako da je ugrožen njegov sadržaj ili sadržaj ostalih Paketa,
• kada Paket u međunarodnom prometu podliježe carinskom i deviznom pregledu u skladu s carinskim propisima i propisima o deviznom poslovanju.
Otvaranje paketa regulira Prijevoznik, a poduzete mjere zapisuje u zapisnik.
Pošiljatelj preuzima obvezu i punu odgovornost za to da će Prijevozniku na znanje davati samo one podatke, u svezi kojih se uslijed korištenja istih ne krše prava niti pravni interesi kako Pošiljatelja tako i dotičnih trećih osoba (posebice Primatelja), te da vezano za spomenute podatke i njihovu uporabu raspolaže sa potrebnim ovlastima. Ova odredba se posebice odnosi na uporabu telefonskog broja (fiksni ili mobilni) i e-mail adrese Primatelja, na način i u onoj mjeri u kojoj je to potrebno radi izvršenja usluge.

5. Važeći zakon

Za sve sporove u pogledu tumačenja, primjene ili izvršenja ovih općih uvjeta, pružatelj usluge i naručitelj usluge nastojat će riješiti mirnim putem. Ukoliko pružatelj usluge i naručitelj usluge ne uspiju spor u pogledu tumačenja, primjene ili izvršenje ovih općih uvjeta riješiti mirnim putem, za rješavanje sporova bit će nadležan stvarno i mjesno nadležni sud u sjedištu naručitelja usluge.

Pravila o privatnosti

Atv electronic poštuje vašu privatnost te se obvezuje na zaštitu vaših osobnih podataka. Prikupljanje i čuvanje podataka izvodi se u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.

1. Prikupljanje i korištenje informacija

Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, Atv electronic se obvezuje prikupljati osobne podatke korisnika svojih usluga samo uz dozvolu i u svrhu s kojom je korisnik usluga prethodno upoznat. Obvezujemo se da nećemo prodati, iznijeti ili dati ove informacije trećoj stranci na način koji nije naveden u ovoj izjavi. Podaci koje prikupljamo su: ime i prezime,  broj telefona i e-mail adresu radi kontakta. Slanjem upita izričito izjavljujete da ste dobrovoljno stavili na raspolaganje svoje podatke te dozvoljavate da ih isti koristi u cilju zaštite osobnih interesa.

2. Log datoteke

IP adrese koristimo kako bismo analizirali trendove, održavali Internet stranice te pratili kretanje korisnika. IP adrese nisu vezane uz bilo kakve osobne podatke uz pomoć kojih je moguća identifikacija pojedinca.

3. Upotreba kolačića (Cookies)

Kako bi se olakšalo pregledavanje naših internetskih stranica, naš poslužitelj koristi kolačiće (Cookies). Radi se o jako malim tekstualnim datotekama koje poslužitelj postavlja na računalo korisnika u svrhu poboljšanja rada stranica, statističkih podataka o posjećenosti stranica i korisničkog doživljaja stranica. Naši kolačići (Cookies) ne mogu našteti vašem računalu i brišu se kroz određeni vremenski period. Pregled naših stranica moguć je i bez uporabe kolačića, ako je vaš internetski preglednik tako podešen.

4. Obavijesti o promjenama

U slučaju da odlučimo promijeniti naša pravila o poštivanju privatnosti obavijest ćemo objaviti na našoj internet stranici.